söndag 28 februari 2010

Nu ska det börja bloggas igen!

Jag har legat på latsidan men nu ska jag börja blogga igen! :)

Bara svårt att veta var man ska börja när man haft ett långt uppehåll.

Läget just nu är iaf att jag tar det väldigt lugnt med jaktträningen men har dragit igång en samträning på sektionen där det kommit mycket nytt folk vilket är kul för vårat jaktgäng!

Sen så har jag precis avslutat en Klick & Trick kurs och ska precis börja hålla en Tävlingslydnadskurs. Det är kul att hålla kurser för man lärt sig så mycket om både hundar och människor och träningssätt.

Klick & Trick kursen höll vi inomhus och det har varit perfekt då det varit mellan -20 till -40 grader i flera veckor/månader så gott som konstant här i Kiruna.

Mitt objektiv till kameran är sönder så inte kunnat fota nåt på länge, länge men nu är den äntligen inskickad på rep så får se om det går att göra något.

I nästa inlägg tänkte jag blogga lite om shaping :)

Inga kommentarer: