onsdag 11 januari 2012

Nytt år - nya möjligheter :)

Nytt år och nya möjligheter! Livet är fullt av utmaningar och jag älskar att utvecklas inom områden som jag brinner för så det blir spännande att se vad detta har att erbjuda.
Har varit lite stiltje på både träningar och bloggande. Det har mest varit hundsmys, promenader, lite jaktträning mitt i vintern faktiskt, parningar och sånt...Julen tar sin tid även om man tror att man ska ha en massa ledig tid då. Har ju hunnit med två tur och retur resor till Karlstad också för att både hämta och föra Rasmus :)

Parningarna har verkligen gått superbra och nu har det gått hela TRE VECKOR idag sedan första parningen :) Det ska bli så spännande att följa hela denna process (om hon förhoppningsvis är dräktig).

Har kört igång med två stycken Fortsättningskurser i Klickerträning/Grundfärdigheter och två stycken Vardagslydnadskurser. De körs varannan vecka på måndagar och det är så himla kul att hålla kurs. Båda att introducera nya deltagare i nytt tänk och att utveckla ett bra träningssätt med sin hund men även att följa gamla deltagare där framstegen rasar in :)

Håll utkik för jag kommer att ta ikapp lite inlägg jag inte hunnit med att skriva men som finns i mitt huvud ;)

Inga kommentarer: