onsdag 7 mars 2012

MÅNADENS TRICKS - MARS

Då var det dags att presentera månadens tricks för mars här också :)

Dessa tricks får alla välja fritt bland (eller träna alla tricks):

1. Nicka
2. Stå på bakbenen
3. Sitta vackert i utgångsställning och "hålla handen" med framtassarna.

Hade för lääänge länge sedan sett ett youtube-klipp på de tredje klippet och tänkt att DET vill jag lära in på någon av mina hundar, supergulligt. Nu skulle jag åter hitta igen det och de tog sin tid, men hittade det. Här är en länk till tricket iaf: http://www.youtube.com/watch?v=nyOqF3hrXng&feature=player_embedded

ALLA är välkomna att vara med på utmaningen - ju fler vi blir, desto roligare.
Skriv på MINCADOS FACEBOOK-sida eller skriv i kommentarena här om du vill vara med :)
Nu ska jag sätta igång och träna tricksen direkt!!! :)

2 kommentarer:

Smse Hund&Foto sa...

Men vad gulligt!! Det måste jag också lära.. fast jag måste ju stå på knä ;)

Nicka har jag länge tänkt lära in.. Det måste jag göra! ;)

Pia Niva sa...

Ja precis det är ju bara att stå på knä och göra samma sak!!! Kul att du också deltar och gör tricksen! :) Kul att få höra och se resultatet sen :)