tisdag 25 oktober 2011

Ny flik: filmer

Har lagt upp en ny flik i bloggen som heter FILMER. Vill att det ska vara enkelt att hitta till filmerna och att dom ska vara kategoriserade i "rätt" område. Så hittills finns det fyra områden: grundfärdigheter, trix, lydnad och jaktträning. Finns bara några enstaka filmer ute just nu men mer kommer att fyllas på så fort det filmas :)

Igår beställde jag ett nytt objektiv till min kamera för att de slutat fungera, fick en stöt i backen för andra gången och nu ids jag inte skicka in den på rep mer så det fick bli ett nytt. Älskar verkligen min kamera, har köpt den för några år sedan och den tar suveräna bilder! :)

Nikon D80


Hade så mycket att fixa idag så hann inte bli någon film på de olika target-delarna men det kommer imorgon! Och så ska jag börja arbeta lite mer med targetöverföring och filma det :)

Inga kommentarer: