torsdag 17 november 2011

Klick för positiv feedback!

Är hemma sjuk denna vecka (haft ont i halsen flera månader och än också så försöker kurera mig hemma) och då har man verkligen tid för eftertanke och reflektion vilket verkligen är bra.

Det jag funderat mycket över är hur GLAD jag är över all er positiva feedback på ett eller annat sätt över bloggen - ta åt dig för det är just DIG jag pratar om!!

Alltså alla kommentarer både här och på facebook, via mail, sms, i ord, genom alla mina duktiga kursare och träningskompisar, alla ni som besöker min hemsida och blogg. Riktigt roligt att läsarstatistiken ökat så rejält. Måste ju betyda att ni återvänder för att ni vill läsa mer :)

Det jag vill komma fram till är att detta är en otrolig positiv feedback för mig och det gör att jag än mer vill blogga och dela med mig av min träning! :)

Ett KLICK till alla er för att ni ger mig denna positiva feedback. Som belöning kommer de dyka upp mer inlägg och filmer från mig, var så säker ;)

Alla de små sakerna betyder mer än man tror.

Inga kommentarer: