tisdag 3 juli 2012

Mincados öppnar webshop

Mincados öppnar en webshop där jag bland annat kommer att sälja hundsträningsleksaker i hög kvalitet och som jag själv tycker är väldigt användbara och slitstarka.

Har använt dessa ett bra tag till mina egna hundar nu samt på en hel del kurser och måste säga att dessa är överlägset dom bästa kampleksakerna som jag använt mig av. Hundarna får bra grepp om dom, du själv har ett bra grepp i handtaget som dessutom är elastiskt.

Haft flera deltagare på kurser som sagt att deras hundar inte tycker om att kampa och när vi plockat fram dessa leksaker så har dom kampat som bara den! :)

I webshopen säljer jag även mina klicker med logga på. Har tagit hem ett stor parti på något som varit riktigt populärt - ROSA KLICKER! Även dom finns till salu på webben nu.

Tog hem ett mindre parti av dessa kampleksaker tidigare och dom gick åt direkt. Nu har jag alltså beställt hem mer så är du intresserad är det bara att höra av dig. Skickar även utanför Sverige.

Inga kommentarer: