torsdag 3 november 2011

Gemensam kväll med klickerträning

Jag och Nina drog ihop några stycken för lite gemensam klickerträning av grundfärdigheter. Jättekul blev det! Hela 4 timmar var jag borta så Minja var minst sagt nöjd när jag kom hem. Är så roligt när det är så många som börjat intressera sig för klickerträningen och grundfärdigheterna är ju så roliga att jobba med.

Jag och Minja körde:
- Utgångsställning från höger och vänster
- Hopp/stå: villl ha ett distinktare stanna på ställande under gång
- Kryp med target
- Och så körde vi även lite 4 tassar i lådan när vi tog en paus från GF

Lite bilder från träningen:

Ellen och Luna tränar läggande under baklängesmarsch

Quando tränar klossen


Hanna och Arwen tränar frivilliga sättanden



Nina och Hilda tränar handtarget och början till hopp-stå


Jag och Minja tog en paus i grundfärdigheterna och körde fyra tassar i en mycket mindre låda än vi tränat på tidigare



Tina och Quando - bakdelskontroll


Anja och Nodessa tränar hålla fast


Amanda och Zindra tränar backa vid sidan



Hanna och Arwen



Ellen och Ines tränar hopp-stå med handtarget

Inga kommentarer: