måndag 2 april 2012

Jaktlydnad och valpkurs imorgon

Skulle publicera ett inlägg idag om lekutveckling men har inte filat färdigt på det så det kommer en annan dag ;)

Imorgon startar jag en valpkurs och en jaktlydnadskurs och sitter och filar på det sista inför planeringarna av dom. Båda kurserna ska bli jätteroliga att hålla i!

Valpkurs har jag inte hållt sen hösten så ska bli skoj att träffa söta valpar och guida in dom och ägarna i det positiva roliga lärandet.

Jaktlydnadskurs är det första gången jag håller i detta formatet. Jaktkurs har jag ju hållt men nu blir det jaktlydnad och där kommer vi att fokusera mkt på stadga, snabba inkallningar, signaler, stopp, apporteringen, avlämningar med både dummie och vilt, fotgående mm. Och allt med så mycket störningar som de enskilda hundarna klarar av. Har varit riktigt stort intresse till denna kurs så det känns RIKTIGT ROLIGT! :)

Längtar till imorgon!!!! :)

1 kommentar:

Matilda sa...

Jag gillar verkligen bakgrunden på bilden, ser så härligt ut!!

Som svar på din fråga, så har jag shejpat alla trixen på bilderna i mitt inlägg :)