tisdag 10 juli 2012

Min kreativa sida- www.tennslojd.blogspot.com

Förutom hundträning, egen och att lära andra, hitta vägar till bra resultat så älskar jag att skapa.
Vill hela tiden utvecklas och hitta på nya idéer. Ett sätt att få ut min kreativitet och mitt skapande gör jag genom att tillverka tennarmband. En väldigt rolig och uppskattad hobby jag har. Har en blogg på nätet där några av mina armband hamnar ut och eftersom ja nu tagit tag och uppdaterad den lite så lägger jag ut en länk till den här så även ni hundfolk som besöker sidan kan se och beställa ifall ni vill :)

Klicka på bilden för att komma vidare till min tennslöjdsblogg:


Förutom pysslandet med tennarmband så går en massa rolig tid denna vecka åt att träna jakt med Minja. Har tinat fram en massa vilt så nu ska det tränas på både det och mycket vattenträning har jag tänkt.

Mer rapport om det kommer. Glöm inte att titta i Mincados Webshop på hundträningsleksakerna som finns där. www.mincados.se

Inga kommentarer: