torsdag 23 augusti 2012

Massvis med valpar i stan!

Så roligt att det finns så otroligt mycket valpar i stan!! :)
Och extra roligt att det finns så många som vill gå kurs hos mig.
Idag startade jag två valpkurser och vecka 36 startar jag en till valpkurs eftersom intresset är så otroligt stort!

Idag gick vi bland annat igenom tankesättet bakom hur jag tränar och valpens utvecklingsperioder. Vi tränade kontakt, frivilliga sitt och att kunna leka med sina hundar. Ska bli så roligt att följa dessa valpar!

Till helgen har vi jaktprov i Kiruna hela lördagen och söndagen - kom och titta ni Kirunabor som är intresserade :) Nästa vecka ska vi återuppta lydnadsträningen igen, inte hunnit med det dom senaste två veckorna.

Det var nog allt från mig idag! :) Nästa vecka startar jag två Tävlingslydnadskurser som även innehåller internethandledning. Om det är någon som är intresserad så finns det plats kvar i en av grupperna.

En bild från jaktprovet i lördags. Domaren förklarar var Minja ska dirigeras över sjön.
 

Inga kommentarer: